lördag 3 oktober 2009

Shoppingdag med Madde

...i dag har jag varit ute på shopping-vift...

I augusti fyllde min systers dotter Madde 18 år och i present fick hon en
shoppingdag i Valbo.
I dag blev den av!
Jag och lill-Tuvan åkte mot Falun strax efter 8 i morse och en timme
senare var vi framme hos syster med barn.
Var kvar där en stund så lill-Tuvan inte skulle
bli orolig när jag åkte.
Hon var en aningen rädd för hunden till en början.
Ville gärna sitta i knä...så långt från hunden som möjligt.
Sen åkte jag och Madde mot Valbo där vi shoppade loss.
Lill-Tuvan hade en bra dag med moster och det
var en trött tjej som somnade för snart en timme sedan.
Lille A såg ut som om han hade längtat efter oss...med tanke
på hur han for omkring och pussades när vi kom hem.
Nu ska jag umgås med sambon en stund innan det är dags för
John Blund.
Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar