tisdag 13 oktober 2009

Sauna på Hagavägen

...mycket i huvudet på både mig och Jari - kanske kan ett bastubad "rensa lite"...
I dag har Jari fått i ordning en hel del nere i källaren.
Tack mormor och morfar för hjälpen med lill-Tuvan!
Själv var jag inte hemma från jobbet förrän efter fem i kväll.
I garaget står en laddning prylar från Perfect Home.
De packar jag upp en annan dag.
Ska inte levereras förrän på lördag.
Lill-Tuvan sover och Timmy har åkt till Fagersta för att
sova hos farfar i natt.
Kan vara skönt att inte ha så långt att åka när
han ska på praktik tidigt i morgon bitti.
Förresten sålde ju min förra mobil som var alltför avancerad
för en tant som mig...nu har jag
äntligen funnit en annan.
Det blev en Samsung Ultra touch.
Någon som har erfarenhet av en sådan?
Verkar iallafall betydligt enklare än den andra.
Ha en bra kväll - nu sticker jag ner i bastun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar