onsdag 14 april 2010

Vart tar tiden vägen?

...jag har visst inte varit inne här på bloggen sen i söndags - tyckte det var i går...
Tiden rinner iväg och jag hinner inte riktigt med i svängarna.
Vi har iallafall haft en lugn onsdagskväll för lill-Tuvan somnade
redan halv 6.
Hon har varit totalt omöjlig att få att sova på kvällarna så
vi tänkte pröva att hoppa över tuppluren på dagen.
I dag var första dagen hon inte sov på dagis
och det gick fint fram tills att hon badat sig ännu tröttare (och välbehövligt
renare).
Somnade som sagt var väldigt tidigt i kväll och vi har hunnit
med massor av nyttigheter här hemma.
Jari har lösgjort en tvättmaskin modell jättestor som
suttit fastskruvad på ett sorts podium.
Den ska min moster hämta på fredag.
Jag har packat varor som Jari ska ta med sig
till Fagersta i morgon.
Är typ fulla garaget av prylar - då jag har
ytterligare tre leveranser inom kort.
Timmy har varit och käkat tacos på Portan medan vi
åt pannkakor här i huset.
Har gått till jobbet i några dagar nu.
Så skönt, så välbehövligt.
Nu ska jag göra Jari sällskap en stund.
Ses

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tomten är säkert glad att han fick ledigt
    över sommaren..

    SvaraRadera