onsdag 21 april 2010

Redan onsdag...

...onsdagen är här och livet består just nu av jobb, familjesamkväm och MÅLNING...
I måndags började Jari måla resten av panelen upp i trappen.
I går hade han målningsuppehåll eftersom han var
ute med jobbet.
Jag däremot - grabbade tag i penseln och började grundmåla
det fina skåpet jag fick av en gammal arbetskamrat.
När det var färdigt gick jag lös på badrumsinredningen...
Vårt badrum uppe är verkligen inte i min smak
och det var precis det jag tänkte ändra på.
Målade skåpet som handfatet sitter fast i
och resten ska målas en annan dag.
Målarpenslarna har gått varma även i dag.
Målningsomgång nr 2.
Nu är det bara en målningsetapp kvar.
För övrigt har syrran och Madde varit här och hälsat på.
Timmy är på Green Man i kväll - utklädd som någon form
av djungelkvinna...:-)
Det är nämligen djungeltema på kvällens studentfest.
Nu ska jag prata lite med mannen i huset.
I morgon ska jag försöka få till några bilder på förändringarna här hemma.
Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar