torsdag 8 april 2010

Socialt slut: :-)

...dagen börjar närma sig sitt slut och jag är socialt slut...
Närå...inte så farligt som man kan tro.
Jag har haft en härligt trevlig dag som faktiskt bjöd på ytterligare
social samvaro.
Marie-Louise gästade mig i förmiddags och vi hade som vanligt
massor att språka om.
Fick nästan köra ut henne (stackarn) då tiden rusade iväg
och vi fick bege oss mot Virsboland.
En trevlig och god lunchstund hos Anita.
Ska förresten dit på lördag igen -för att hämta ett
skåp hon ville bli av med.
Jag tyckte det var fint jag...
Min tid i Virsbo var inte över efter besöket hos Anita.
Ett sms senare var vi nämligen hos fam. Hjort Larsson.
Oh tänka sig - jag, lill-Tuvan, Anna och Vendela
packade in oss i Saaben och drog mot Erikslund.
Blev alltså ett Västeråsbesök i dag med.
Mat inhandlades och lill-Tuvan var nog mest glad över
alla smakupplevelser på ICA Maxi, där det bjöds på
allehanda godsaker.
Var även in på Biltema och Jula.
Köpte med ett par arbetsbyxor till Jari - hans gamla är fulla med
målarfärg.
Trodde han skulle bli väldigt glad men si riktigt så
bra var de inte.
De var nämligen märkta med strl 52 men tittade man tillräckligt
noga (vilket jag inte gjorde förrän hemma = försent)
stod det 56 inuti.
Det var drunkningsvarning för min smärte sambo:-)
Någon som är i behov av ett par arbetsbyxor strl 56???
En trevlig dag helt enkelt.
Tack Mackan för besöket!
Tack Anita för maten!
Tack Anna och V för det trevliga sällskapet!
Efter en sån här dag (som avslutades med en räkmacka)
kan man inte annat än att sova gott.
Så...
natti natti på er alla!
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar