söndag 4 april 2010

Små detaljer

...tänk att små detaljer kan göra så mycket...
Nu har vi fått upp gardiner på nästan alla ställen.
Observera nästan alla ställen.
Tyvärr har jag inte funnit vad jag önskar pryda
fönstren i vardagsrummet med.
Tips?
Någon?
Här är i allafall ett av fönstren intill vårt
nuvarande köksbord - som ska "växa" så småningom.




Och det bästa av allt - vår kyl och frys har kommit.
"Bara" en månad försenat.
Snyggt, eller hur?



Några detaljer till...
*Brödboxen




*Redskapskrukan



*Kaffe- och teburkarna



Voila...




5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jätte fint, helst brödboxen! Vi var hem till er igår, men ni var ju i V:ås! Typiskt...
    När jag för en gång skull kom ihåg den! ;)
    Kommer snart igen.
    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Meeeeeeeeeeeera bilder!!! Vart har du köpt ljus-grejen som står på köksbordet????

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt fint ut.
    Kanske skulle komma på en visit i framtiden.
    Hoppas du har det bra iaf. ¨Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Det är superfint!! Kul att jag fått se det "live" också. Jag blev ju lite avundsjuk på er kyl/frys ;)
    Tack för en rolig fikastund hoppas du inte var alltför trött dagen efter :))

    SvaraRadera
  5. Inte en tupp fast det är påsk...slut snart.

    SvaraRadera