söndag 31 januari 2010

Sista söndagen i januari

...januari månad är snart till ända - var tar dagarna vägen...
Natten till i dag var inte att leka med - hostade mig igenom den
och tillbringade de flesta timmarna inne i lill-Tuvans rum.
Allt för att störa övriga i huset så lite som möjligt.
Jari jobbade i huset under förmiddagen och jag och lill-Tuvan
roade oss här hemma.
Efter lunch åkte jag och Jenny iväg till A-S långt ute i ett riktigt
vackert vintrigt skogslandskap.
Tack snälla A-S för att vi fick komma!
I kväll har jag inte åstadkommit mycket.
Och jag tänker inte göra mycket mer heller - om
det inte blir just ikväll jag beställer våra vitvaror till huset.
Beror på ork, lust och motivation.
I morgon går jag in i sista arbetsveckan i Virsbo.
Seeees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar