söndag 10 januari 2010

Min lockiga tjej

...min lillsnörpa har fått lockar...
Se så fint...




För övrigt har vi städat bort julen här hemma.
Packat en del.
Sorterat ut det som ska kastas.
Skulle kunna ha garageloppis innan flytten.
Hur mycket köksattiraljer har man inte?
Ändå har vi behållit en del till Timmy, den dagen han flyttar.
I morse hann vi även med en tur ner till Högfors.
Tack Jenny och co för gott fika!
Glömde det jag åkte för att hämta...men då finns det ju
skäl till att snart åka igen:-)
Efter en thaigryta till kvällsmat är Jari i bastun, Timmy ute
i stugan och jag ska plocka ur ett vitrinskåp (oh så hamnade jag här!)
Lille A har varit här i helgen så det har varit full rulle
i positiv form.
Lill-Tuvan och han har faktiskt jättekul tillsammans.
Nu ska jag uträtta det jag egentligen skulle göra...
natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar