måndag 18 januari 2010

Hemmadag

...måndagen börjar lida mot sitt slut och det är bara jag vaken här i huset...
Till och med Timmy sover...började en ny praktikperiod i dag så det
var en tidig morgon för honom oxå.
Jag sov middag med lill-Tuvan i dag (2½ timmar) så det lär bli
svårt för mig att blunda redan.
Har en del att göra som kan vara skönt att ta itu med när
jag får göra det helt på egen hand.
Morgondagen tillbringas även den här på hemmaplan.
Hoppas lill-Tuvan frisknar till så allt blir som vanligt snart igen.
Natti natti på er.

2 kommentarer:

  1. hoppas hon snart är pigg och kry igen.
    Ja det är inge kul med dagis just nu. konflikter är aldrig skoj och absolut inte när den som det berör nekar och bara skyller på de andra.
    stå för det och be om ursäkt så skulle jag kunna släppa det.
    Men när när både Elias säger en sak och övrig personal håller med så är det inte skoj. :-(
    ha en bra kväll
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Båda mina små som fick spruta nummer 2 i går ligger hemma i dag! Fast det brukar ge sig efter 48 timmar så det är bara att räkna ner. Kram

    SvaraRadera