torsdag 4 november 2010

Bra att veta så här en torsdagskväll:-)

...Tidsfördriv - Yvonne svarar...

1. Vilken mat äter du ofta?
Mycket kyckling blir det...

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag är nog uppe och hoppar en del...

3. Var sitter du helst och bloggar?
Hemma

4. Köper du ofta Triss?
Någon gång i månaden köper jag mig en eller två nitlotter

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Egypten of course

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tittar inte speciellt ofta på tv

7. Klädbutik?
Gina tricot eller KappAhl

8. Inredningsbutik ?
Skulle nog vara min egen hemmabutik - Perfect Home ...då:-)

9. Godis ?
Choklad i alla varianter

10. Stad ?
Stockholm...eller kanske Prag...

11.Dryck?
Pepsi max

12.Musik ?
80-talsmusik är inte helt fel


13.TV-serie ?
Oh, jag som knappt kikar på tv...bonde söker fru lär jag nog säga


14. Träning ?
Vad är det??? Borde träna mer...

15. Bakverk ?
Allt med choklad

16.Kaffe ?
Gärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar