måndag 3 maj 2010

Ny vecka - nya utmaningar!

...då har man precis lämnat en härlig helg bakom sig och en ny arbetsvecka är här igen...
Helgen har vi tillbringat mestadels utomhus.
Vi har hunnit med ett par vändor till Karlberg med både lek och fika.
Gårkvällen avslutades med ett PH-party.
Ungefär som alla mina söndagar nu för tiden:-)
I dag är det måndag och veckan körde igång med en rivstart.
Tur att jag gillar utmaningar!
Lill-Tuvan gick hela vägen hem från dagis idag
och sen fortsatte vi utevistelsen med att hoppa på studsmattan.
Nu ska jag snart bege mig av mot Sala för att leverera lite varor.
Ska även kika lite i stan.
Lär bli en väldig snabb titt då klockan dragit iväg rejält.
Inväntar sambon som jobbar över...
Ha en bra måndagskväll - det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar