onsdag 26 maj 2010

En onsdag i gemenskap!

...ibland händer det inte mycket - i dag hände allt...
Jobbade
Skyndade mig hem.
Jag såg nämligen lappen på dagisdörren att man
skulle ta med sig picknick till kvällens dagisfest.
Bara hem och sätta igång ugnen.
En halvtimme senare stod där en plåt nötmuffins med vit choklad
samt en plåt med havrekakor redo att packas ner i picknick-korgen.
Dagiskullen är inte helt fel...
Här syns Lill-Tuvan, lille A och Ebba:




Mitt stora barn hade fullt upp med att hänga med lille A.



Att gunga är roligt!



Efter tipspromenad, skönsång och korvgrillning var
det dags att lyfta på locket på korgen
och ta fram picknicken.



Efter en trevlig stund i gröngräset vinkade jag adjö
åt de mina och cyklade ner mot Port Arthur där
mina jobbarkompisar väntade för lite kvälls-samkväm.
En trevlig dag - helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar