lördag 8 maj 2010

Lördag

...lördagen börjar lida mot sitt slut - summa summarum en lååång dag är till ända...
Lill-Tuvan sov längre än vanligt i morse och det var en bra början på helgen.
Klockan halv tio var jag i Sala och höll ett PH-party.
Tänkte mig en solo-kvist-dag i Västerås efter partyt men så
blev det inte.
Mor och far som var på väg ner till Fagersta fick fel på bilen i Insjön
och jag förberedde mig för en ev. hämtning så jag åkte hemåt istället.
Behövde inte hämta dem så vi packade in oss i bilen och
åkte till hembygdsgården i Fagersta.
Vandrade runt, var in i handelsboden och avslutade med fika.
Väl hemma dök syrran och Madde upp med mina föräldrar.
De var kvar en stund och sen åkte de vidare till Fagersta.
Vi har grillat kyckling, druckit ett par glas rött och bara haft det bra.
Nu ska jag leta fram en fin passande bild på mitt stora barn...
som ska få sig ett plakat när han tar studenten om en månad.
Solong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar