söndag 14 augusti 2011

Stockholm i mitt hjärta...

...i torsdags morse tog jag tåget till Stockholm...
Jag åkte inte själv utan hade sällskap av Sari.


Vårt syfte med denna Stockholmsresa var en Nordisk dyslexikonferens.
Massor av människor gjorde oss sällskap dessa tre dagar.
Se själva...


Mycket "matnyttigt" finns nu i mitt huvud och i mitt collegeblock.
Jisses vad mycket information!
Förutom att vi lyssnade på såväl bra som mindre bra föreläsare, på svenska, engelska, danska
och finlandssvenska, kuskade vi runt i Stockholms innerstad.
Vi fikade:-)


...åt god mat...


Shoppade lite oxå...
Morsade på kändisar...här i form av Dolph Lundgren
som var på Åhléns och signerade sin nya bok i torsdags.



Jag har haft tre bra innehållsrika dagar i storstan.
Stockholm är alltid Stockholm.
Bäst!

1 kommentar:

  1. Du ser ut att ha haft härligt ! Min gamla favorit Dolphan ser ju yngre & snyggare ut än nånsin.. Menar du verkligen att Stockholm är bäst ?!? Inte Norberg ? KRAM,Kram

    SvaraRadera