onsdag 10 augusti 2011

En helt vanlig onsdag...

...en så gott som helt vanlig onsdag är till ända och det är snart natti-natti...
I förmiddags var jag och Tuvis och hälsade på Blåsippe-barnen och dess fröknar.
I morgon börjar nämligen vardagen och dagis igen.
Tuvis börjar dessutom på en ny avdelning efter att ha varit ledig sen i juni.
Hon fann sig tillrätta på en gång och hittade även sin bästis Ebba som var på plats.
Därefter har vi mest varit hemma och tagit det lugnt...vädret har inte lockat till
några utevistelser i dag.
I kväll har jag startat upp mitt PH-partajande igen då jag besökte grannhuset och Jessika.
Tackar för i kväll bästa grannen (ifall du läser detta)!!!
Ska snart krypa ner i bingen, behöver nog en god natts sömn då jag åker till
Stockholm tidigt tidigt i morgon bitti.
Jag ska på en tredagars nordisk kongress som berör dyslexi.
Ska blir väldigt spännande och intressant.
Återkommer på lördag igen...see you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar