torsdag 18 augusti 2011

Första arbetsveckan...

...egentligen började mitt arbete redan förra veckan, när jag var på kongress...
Men det är denna vecka som är den riktiga startveckan för lärarna.
Jag började i tisdags och nu har jag jobbat i 3 dagar redan.
Ännu har jag endast lycka få en del tider att utgå ifrån när jag ska försöka
få till mitt schema.
Först måste alla klasser jag ska jobba med ha sina scheman färdiga, sedan
är det min tur att få till ett eget schema utifrån detta.
I morgon är jag ledig och i morgon flyttar mitt stora barn.
Undrar om ångesten ska komma nu....
Kommer att kännas tomt.
I nästan 20 år har vi camperat ihop och nu är det "slut".
Ja..ja..det kunde ju vara sämre..han flyttar ju inte till Australien..utan bara till
Hebbegatan.
I morgon kväll är det iallafall tänkt att han ska sova där.
På lördag ska jag och Jari på festival...vid Eskiln.
Kul..kul..

1 kommentar:

  1. Hebbegatan det är där alla stjärnor börjar sitt liv vet du så du behöver inte oroa dig för honom....fast jag förstår att det känns konstigt..hälsa honom lycka till!
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera