torsdag 12 augusti 2010

Me like Åkerblads i Tällberg

...nu är jag hemkommen från ett par härliga dagar i Tällberg...
I går morse blev jag hämtad med bil här utanför.
1½ timme senare var satt vi och drack kaffe på Åkerblads.
Lite jobb...
Lite lunch...eller mycket...
Mera jobb...
Fika...
4-rätters middag...
Musikstund med Micke och Camilla...
Inte alla som har en del av Harri och Micke (Norbergs
egna trubadurer ni vet) med sig till Tällberg:-)
I dag har vi oxå jobbat, ätit och fikat...
Skulle nog ha kunnat tillbringa ännu
mer tid på mitt rum (ja jag fick ett eget dubbelrum) faktiskt.
Se själva:
Jag hade till och med tv i badrummet.



Bubbla kan jag ju göra hemma...så det blev bara en dusch.



Hade tv även i det lilla "vardagsrummet".



Här ser man in i sovrummet.



Kan ni tänka er - jag hade tv även i sovrummet.



Sov som en prinsessa...
Hade en balkong oxå:




Detta var tredje gången jag besökte Åkerblads
och en vistelse där är verkligen att rekommendera.
Härlig miljö på alla sätt och vis
och maten är en klass för sig.
Åk dit!!!

1 kommentar:

  1. Oj vilket rum :) va trevligt...ja Åkerblads kanske man skulle åka till, det är fint i Tällberg.

    Kram

    SvaraRadera