tisdag 24 augusti 2010

Är tisdagar längre än andra dagar???

...den här tisdagen verkar aldrig ta slut...
Först och främst har jag jobbat länge i dag.
Träffat många trevliga barn.
Gjorde några kullerbyttor på fritids.
Så nu sitter jag med en vetekudde på nacken.
Att man alltid måste upp till bevis.
Jag KAN göra kullerbyttor men är kanske en
aning stelare i min kropp nu för tiden.
Efter kullerbyttorna var det en timmes möte.
Hem och gosa med Tuva-Li och sambon.
Ringde ett viktigt framtida samtal.
Sen satt jag helt plötsligt i bilen hem till U
där det var Meandiparty.
Fick pussa lite på Alvin emellan titten på kläderna.
Fikade gott.
Hem och fixade i ordning en sen men god
middag - pasta med räk-och champinjonsås.
Kanske ser jag snart ett avslut på denna lååånga tisdag.
Är tisdagar verkligen längre än andra dagar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar