måndag 26 oktober 2009

Min ego-dag

...i dag har jag haft en riktig må-bra-lyx-ta-hand-om-mig-själv-egodag...
Det behöver man ibland.
I förmiddags var jag till frissan och hade i färg i mitt hår.
Blev lite lagom brunt.
Så skönt och så fick jag bort de grå stråna som börjar visa sig i pannan.



Väl hemma lunchade vi.
Jari är hemma sista veckan nu - sen börjar han jobba efter föräldraledigheten.
Har oxå luftat oss lite här på gården.
Framför allt lill-Tuvan BEHÖVER den vardagliga utevistelsen...ja...
egentligen behöver en annan det lika mycket:-)
Klockan fyra steg jag innanför dörren på Lagunen.
Började med att få massage och därefter en härlig ansiktsbehandling
och en mindre härlig (men välbehövlig) ansning av ögonbrynen.
Två timmar senare klev jag ut därifrån.


Nu är måndagen snart slut och jag ska ta itu med att ordna
till kataloger till onsdagens och torsdagens partyn.
Kvällens party blev flyttat till torsdag och det var egentligen
rätt så skönt - annars hade jag befunnit mig där
röd och mosig i ansiktet efter min behandling.
Hörs i morgon - efter att jag varit på inskolning på dagis.

1 kommentar:

  1. Härligt med en ta-hand-om-sig-själv-dag.. skulle jag oxå vilja ha.. kram

    SvaraRadera