torsdag 2 december 2010

Norberg = Antarktis

...jag tror att jag går i ide -det är på tok för kallt...
Jag har frusit mig igenom hela veckan.
Tur att man blivit lite varm emellanåt av allt varupackande:-)
Kartongbeståndet i garaget har minskat så nu
får till och med båda bilarna plats därinne.
För övrigt har jag jobbat, varit på gympa med Tuvis och Alvin
fixat med alla vardagsbestyr och kört ut varor.
I dag har jag satt ihop ett sånt där färdigt pepparkakshus
som jag och Tuvis har hjälpts åt att göra fint.
I morgon är det fredag och då ska jag baka saffransbullar.
Tror att det blir att köpa hem en flaska chokladglögg oxå...lite sugen på
att smaka den faktiskt.
Höres och synes...


1 kommentar:

  1. Chokladglögg.. brr. Det låter läskigt.
    Är inte så förtjust i glögg i vanliga fall heller..

    Kram o trevlig helg..

    SvaraRadera