onsdag 1 september 2010

Prag

...Bjuder här på några bilder från Pragresan...
Som jag nämnt tidigare reste jag dit tillsammans
med andra konsulenter som säljer Perfect Home.
Vi hade lila t-shirts för att kunna hålla reda på varandra:-)




Två nuvunna småländska vänner: Monica och Marica



Min rumskompis Anna från Alingsås (till vänster)
och så Yvonne (2) och Lisbeth.



En mycket vacker stad med många fina byggnader.



Vad tycks om lyktorna???



Astronomiska uret (i mörker).



Utsikt från Pragborgen:



Ännu mer fint att titta på:



En "skrapad" fasad:



När dessa klockor fungerar visar den översta timmar
och den understa minuter:



Ännu mer utsikt:




Inte bara vi som har en vinranka här hemma:



Vi hann med tre jättetrevliga kvällar med olika teman.
Första kvällen befann jag mig i Robin Hoods värld.
Här syns en av PH-cheferna med en orm runt halsen:



Fint dukade bord:



Ormtjusare:



Mat på stora fat (men vad var det jag åt egentligen???)






Restaurangen vimlade av folk och fä...stora som små...



En helt fantastisk första kväll.
Hängde nästan inte med i svängarna.
Den andra dagen gick vi guidad tur och sen
vandrade vi runt på egen hand.
Kväll nr 2 tillbringades vid långbord.
Mycket sång och musik
och jag blev rejält uppvaktad på min födelsedag som var
just i lördags.
Dag nr 3 handlade om shopping och hedersmiddag.
Återigen en fantastisk kväll med mycket
sång, dans och dryck:-)
På måndagen lämnade jag Prag...trött
men nöjd!
1000 tack för att jag fick vara en del av denna resa.

1 kommentar:

  1. Ser jättefint ut ! Jag har alltid varit imponerad av vackra byggnader.. Min dröm är att åka till Italien,dit Lasse blir bjuden på sin 50-årsdag i oktober. Inte nå avundsjuk !!
    Kram,Kram

    SvaraRadera