torsdag 8 juli 2010

Torsdag morgon

...tänk vad dagarna går snabbt när man bara går hemma...
Kanske inte så bara...
Lill-Tuvan hinner med en hel del under våra dagar.
Eller vad sägs om att ställa sig med båda fötterna i toaletten
när man är kissnödig???
Hon fick nog inte till det där med att sätta sig
på toalettringen...
Vi håller på att pott-träna här hemma så det
blir en hel del torkande.
I går eftermiddag åkte jag och Timmy till Västerås
för att köpa en billig bil.
Så nu är han en stolt Volvoägare:-)
Innan jag åkte hemåt passade jag på att handla presenter.
Jakob kommer i morgon och han ska firas.
Han fyllde 10 år när vi var på kryssning.
Lill-Tuvan fyller 2 år nästa fredag.
I dag vet jag inte vad vi ska hitta på.
En cykeltur blir det snart i allafall.
Och så ska jag hämta lille A som ska vara här hos oss tills på söndag.
Mys
Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar