torsdag 28 april 2011

Redan torsdag kväll...

...dagarna går fort när man har roligt...
Vips, så var det torsdag kväll igen och man kan bara undra
vart de senaste dagarna har tagit vägen...
Jari åkte till Tyskland tidigt i tisdags morse så jag, Tuvis och Timmy har
gladeligen roat oss på egen hand.
Ja - Timmy har jag väl inte sett så mycket av...han hänger mest
på jobbet.
I går hade jag PH-party hemma hos A och då följde Tuvis med.
Brukar ju inte direkt släpa runt henne på dessa homeparties
men så blev det när ingen barnvakt fanns tillhanda.
Efter jobbet i dag åkte vi till Avesta och gjorde några trevliga
inköp samt uträttade dagens ärende - att lämna
tillbaka böcker på biblioteket där.
Avslutade med att hämta hem kvällens middag - pizza.
Att jag inte lär mig - jag tycker ju egentligen inte ens om
pizza...tror att jag är så sugen och sen smakar
det inte ens gott.
Nästa gång får det bli en sallad eller något annat.
Om ett par timmar är sambon hemma igen
och allt är som förut.
Känns rätt bra faktiskt!
Tur är väl det!
Sov så gott - för det tänker jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar