söndag 6 februari 2011

Sol, plugg, förberedelser, barn, PH-partyn

...solen skiner och nu ska vi UT...
I går tog vi oss en tur till Västerås men i dag stannar vi på Stålgatan.
Tuvis vaknade tidigt i dag - på bra humör!
Alvin vaknade lite senare - på ett hemskt humör!
Om en månad fyller Alvin 3 år...är det månne 3-årstrots som har tagit över
den lille godingens kropp???
Jag har precis avslutat min första uppgift på kursen jag påbörjade
för ett par veckor sedan.
Jag som inte skulle plugga på ett tag, läser för närvarande
Svenska A (Gävle).
För er som inte vet, så är det ungefär = svenska för invandrare.
Nu ska vi i alla fall ut i det fina vädret.
Jag ska packa lite varor i garaget för ett
par PH-partyn som går av stapeln senare i eftermiddag.
Ha en bra söndag - så ska jag försöka få min söndag att bli likaså:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar