söndag 9 januari 2011

Örebro

...vi gillar staden Örebro...
I går åkte jag, Jari, Julia och Tuva-Li dit.
Vi sov på ett Best Western-hotell i natt.
29 november 2008 bodde jag, Jari och Tuva-Li på samma
hotell.
Då var hon så här liten...och Jari så här ung:-)




Vi började dagen med att gå på Lek- och buslandet.
Åk dit!
Jättebra!
Fint ordnat och så fräscht!
Här är Julia och lillasyrran redo att gå in:



Mycket att göra...en del var Tuva-Li kanske lite för liten för att våga sig på.





Det fanns till och med träningsprylar för de små - och ett par crosstrainers
för oss stora också faktiskt:-)




Jag hann med lite shopping också.
Så nu hänger det en ny klocka på vår vägg i vardagsrummet (bild kommer...)
Kvällen tillbringade jag och Tuvis på hotellrummet medan
Jari och Julia var på Conventum och kikade på Idolerna
som hade lagt sin turnépremiär just i Örebro.
En bra helg är till ända och i morgon kör jag igång och jobbar
igen.
Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar