fredag 31 december 2010

Bildkavalkad 2010

...Gott nytt år...
Jag önskar er ett riktigt Gott slut och ett Gott nytt år
med denna bildkavalkad över året som har gått.
Mycket har hänt.
Häng med...
Här är Tuva-Li för precis ett år sedan:



Efter 11 år lämnade jag Virsboskolan och började mitt
nya arbete på Källskolan här i Norberg.
Här syns mina två närmaste jobbarkompisar; Carina och Marie:




Vid den här tiden förra året kretsade det mesta runt projekt Stålgatan;
vårt nya hus.
Vi flyttade in där i mars efter en stor renovering.



Mitt kära barnbarn fyllde 2 år i samma veva - 8 mars.



Våren kom och Tuva-Li fick pryda sitt huvud
med denna fina hatt:



Matlagningsmorsorna träffades under våren...sen
blev det stopp (tillfälligt hoppas jag):



Mitt stora älskade barn Timmy tog studenten och började
därefter jobba på SECO.



Direkt efter skolavslutningen åkte jag och Tuva-Li till Tunisien.
Till sällskap hade vi Carina D, tillika min arbetskollega.





Semestern hade bara börjat och den 1 juli
åkte jag, Jari, Jenny, Johan, Gun och Sören iväg
på en underbart skön kryssning med Royal Caribbean:





Ett palats i St Petersburg:



Hem och packade om för att åka till Skara sommarland
med Tuva-Li, Julia och Jakob.



Tuva-Li fick ett bett av något slag och örat svullnade upp:



Många människor gjorde oss sällskap inne på sommarland:





I somras började pott-träningen:



16 juli firade vi Tuva-Lis 2-årsdag:







Det är inte ofta man får gå på bröllop.
Detta år var ett sådant år.
Tessan fick sin Danne den 14 augusti:



Dagen till ära hade Tuva-Li sin Sverigedräkt:



Gosiga underbara barn som bara växer och växer:



Årets julkort togs någon gång i oktober - november:



Tuva-Li poserar med pepparkakshuset:



Lucia på dagis - Tuvis och Alvin sjöng Stålmannen...



Jultomten hälsade på här hos oss 2 gånger i år:



Ha nu en härlig nyårsafton så hörs vi igen nästa år!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!

    Gott Nytt År!! önskar Jag och Mannen Er!!

    Kram!

    SvaraRadera