söndag 5 februari 2012

Otäckt främmande

...söndagen är här och vi har otäckt främmande på besök här i huset...
Bacillerna härjar fritt....
Det började egentligen i går när jag fick med mig både Jari och Tuvis till Sala.
Jag hade ett party en bit in i skogen vid Gullvalla och Jari och Tuvis fick
leverera varor till två ställen i Sala under tiden.
Snälla J!
Tuvis somnade på direkten när vi satt henne i bilen och ingen mat ville
hon ha innan vi åkte heller.
Väl hemma upptäckte vi hennes varma panna och slöa kropp.
Feber!!!
I dag var det inget bättre och hon har bäddats ner i soffan där hon ligger
och softar framför tv:n.
Jari är ute i mitt lilla rum i garaget och målar.
Om en stund åker jag ut till Högfors och grattar Jenny några dagar i efterskott.
Ses

1 kommentar:

  1. då jag började läsa trodde jag det var magsjukan som slagit till även hos ere...
    Hoppas lilla rara blir piggare snart.
    KramGabriella

    SvaraRadera