söndag 3 oktober 2010

Helgen

...här kommer helgens bilder...
I går var Tuva-Li och Alvin ute och cyklade.




Jari hade som vanligt snickarbrallorna på:-)
Här håller han på att ta bort en massa buskage
mellan oss och grannen.



I dag har Jari och jag varit till Västerås.
Tuva-Li stannade hemma med mormor och morfar, Timmy
och Alvin.
Med oss hem hade vi bland annat den här rittavlan:



Vi köpte även denna fina bänk att ha i hallen:




Båda de små var tvungna att provligga...
En del andra köp blev det oxå...och det viktigaste
var faktiskt en duschkabin att ha i badrummet uppe.
Oh, gissa vem som ligger och sover i Jakobs säng för tillfället???
Jo - vår katt Findus som har varit borta sen i mars.
Jag åkte ner till byn nu i kväll och vem
sitter inte utefter min väg dit...
-Jo, vårt försvunna husdjur.



Förutom att jag har matat katten och
lagat lasagne så har jag lagt in 4 PH-ordrar den här söndagen.
Bara natti natti kvar snart - sen är den här helgen ett minne blott.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nä,men var har katten varit? Någon måste tagit hand om honom.....ler
    Fin bänk ni köpt och fina barn.
    Kram Annelie

    SvaraRadera