lördag 20 mars 2010

Husbilder

...välkommen in till oss...
Här är vår "inre hall".
Vi har en liten snutt precis innanför dörren oxå.




Vårt ännu rätt så ekande vardagsrum.
Golvet ska slipas och gardiner ska upp.
Saknar även en tv-bänk av något slag
samt ett rumsbord.
Men - det gäller att känna efter vad vi VILL ha.



Älskade lillgumman:



Och så farmors lilla goding:



Nya lampan är uppe...skulle ta 90 minuter att bygga
ihop stod det - då lämnade jag över "bygget"
till min kära händige sambo:-)



Lill-Tuvans säng och väggordet som säger allt.



Även min store älskling ville vara med på kort.
Allrummet uppe:



Sovrummet - observera att persiennen nu kommit på plats.
Lill-Tuvan sover på en madrass på golvet - typ ibland.
För det mesta ligger hon mellan oss:-)


Fortsättning följer...
Nu har vi lyckan att få gå bort och äta lite lördagsmiddag.
Lyllo oss!

3 kommentarer:

  1. Sååå fint ni får det och vilket jätte hus det verkar vara.Stora ytor.Det behövs.
    Så fint med väggord.

    Glad att få se lite bilder man är ju såååå nyfiken ;o)

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å va fint ni har fått det :)
    Är så nyfiken på hur det ser ut live.
    Jag har vabbat idag igen. Barnen har sån jäkla hosta. Men på Onsdag ska vi banne mig till dagis.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusigt!
    Väldig skillnad från innan :-)
    Kram

    SvaraRadera